A Ziaja kozmetikumok letisztult, hófehér minimalista megjelenésükkel és visszafogott illatú, túlzásoktól mentes professzionalizmusukkal azonnal lenyűgöznek. Azzal, hogy a minőséget és eleganciát pedig elérhető áron teszi hozzáférhetővé a márka, emberek tömegei számára vált a mindennapok elengedhetetlen részévé.
Hatékonyság és professzionalizmus Lengyelországból
Az első teljes szortimenttel csábító Ziaja Neked üzlet nemrég nyitott meg Magyarországon, noha a termékek egy része már nyolc éve elérhető nálunk, hazájukban, Lengyelországban pedig 1989-ben született meg a márka két gyógyszerész közös családi vállalkozásában. A csaknem három évtizedes sikersztori és a tény, hogy a magyar háztartásokban a Ziaja mára igen komoly népszerűségre tett szert, tulajdonképpen egy nem is annyira titkos receptre épül: Aleksandra és Zenon Ziaja komoly szakmai megalapozottsággal hozták létre kiváló minőségű kozmetikumaikat, amelyekkel egyszerre nyúlnak vissza a természet ihletéséhez és használják fel gyógyszerészeti tapasztalataikat a hatékony, mindennapos bőrápolásban.
Növényi kivonatokkal és vitaminokkal közel 3000 aktív összetevőt használnak a gyártás során, majd a késztermékek szigorú allergológiai és bőrgyógyászati teszteléseken mennek végig.
A rendkívül széles, mintegy 450 darabot számláló hazai termékpalettán egyszerűen mindent megtalálunk a tusfürdőtől az arckrémen át a napfényvédőig és az masszázsolajig, a különböző termékcsaládokba rendezett kozmetikumok pedig választási lehetőséget kínálnak az illatok, textúrák és hatóanyagok között, hogy mindenki megtalálja az elképzeléseinek leginkább megfelelő terméket. Ezt a kimagasló minőséget pénztárcabarátra szabni nem kis kihívás, a Ziajának mégis sikerül – s hogy mindezt ízléses flakonban kapjuk meg, amelyet önmagában is öröm kézbe venni, ez így már egy verhetetlen mesterhármas.
Mindenre tud egy megoldást
Legyűrhetetlen vonzalmunk pedig könnyedén kielégíthető, mivel a Ziaja folyamatosan figyeli a trendeket és minden felmerülő új igényre megalkotja a saját válaszát: eképpen válogathatunk náluk multifunkcionális férfikozmetikumokból, a sminkeltávolítás forradalmának új üdvöskéjéből, a micellás vízből és intim higiéniai termékekből.
Különösen nagy öröm, hogy szemezgethetünk az egyes termékcsaládok közül, kezdve az „ős-Ziajának” számító, első fecskeként megszületett és azóta is töretlen népszerűségű olívaolajos termékektől a magyar vásárlók körében előszeretettel használt, csodás, tiszta illatú kecsketejes változatokon át az extra bőrbarát, természetes antioxidáns-tartalma miatt tartósítószer nélkül is évekig használható kakaóvajas darabokig. Vannak azonban, akiknek a folyamatos környezeti ártalmak hatására vagy örökölt hajlamuk miatt a bőrük rendkívül intoleránssá vált csaknem mindennel szemben, ami érheti.
A Ziaja felkészült gyógyszerészeti tudásával nem hagyhatta cserben ezeket a viszonylag nehéz helyzetben lévő vásárlókat sem, nekik alkották meg a Sensitive családot, amely a gondos tervezésnek köszönhetően minden allergén anyagtól, szilikontól, parabéntől és ásványi olajtól mentes. Bartek Kata a márka képviseletében így foglalja össze a Sensitive-termékek előnyeit: „Fontos hatóanyaga a barna hínárból kivont algakivonat, mely biológiai védelemmel látja el az érzékeny bőrt. Használatával megerősíti a bőr természetes védőrétegét, megelőzi a túlzott vízveszteséget, az érzékeny, kipirosodott bőr megnyugszik, mérsékli a bőr érdességét, szárazságát és az égő érzést.”
Lényegében véve elmondható, hogy nincs olyan ember, aki ne találna a Ziaja-palettáról megfelelő kozmetikumot magának. Ha pedig ráleltünk valamire, ami profi, elegáns és kiemelkedő ár-érték arányban a miénk lehet – nos, akkor felmerül a kérdés: miért is keresnénk tovább?