A DELACIER extravagáns ékszereket és kiegészítőket kínál olyan nőknek, akik tudják, mit keresnek és valóban értékelik a minőségi és gondolatteli dizájnholmikat. Persze, hogy ott a helyük a szeptemberi Womanity Fesztiválon.

 

Francia kapcsolat

A DELACIER márka kiérlelt, formatudatos és határozott. Pontosan tudja, mit akar, az útkeresés fázisán túl, a maga teljes kiforrottságában mutatja meg, hogy mit gondol a kortárs dizájntrendekről. Az a fajta márka, amelyik nem kapkodva követi a külföldi Pinterest- és Instagram-oldalakat inspiráció után kutatva, hanem határozott állításokat tesz a munkái által és magabiztosan diktálja a tempót. Ez pedig gyakorlatilag ellenállhatatlanná teszi.

A brandet Domokos Dóra 2013-ban alapította, azután, diplomát szerzett a francia MOD’ART divatiskolában, eredetileg ruhatervezőként. A márka neve is őrzi a francia kapcsolatot, a “DELACIER” egy mozaikszó, melynek részei a D mint Dóra, EL mint élégant és ACIER, mint az acél franciául. A kiegészítők felé történő nyitás már ebben a korai stádiumban elkezdődött, a textúrák és anyagok variálhatósága megragadta Dóra kreatív fantáziáját, a különböző hámok és övek megjelenése a szettekben egyre nagyobb hangsúlyt kapott.

„Tudtam, hogy valamilyen kézműves technológiára szeretném építeni a diplomakollekciómat – meséli a kezdetekről – , aztán egyszer csak azon kaptam magam, hogy nem a ruhákat és a formákat kezdtem el tervezni, hanem a kiegészítőket, ami akkor egy új terep volt számomra.” 

 

 

Időtlen érték, finom eleganciába fűzve

A márka elméleti szinten is határozott koncepcióval bír, melyet Dóra így foglal össze: “A DELACIER védjegye az acél és a cérnakép technika fúziójából született. A márka filozófiája legjobban a kísérletezésben, újításban és meghökkentésben csúcsosodik ki, mindezt nyers, mégis minimalista elemekkel tarkítva.”

Időtlen értékállóság és kifinomult elegancia kettőséből születnek meg az ékszerek, amelyek a tervező bevallása szerint a legkevésbé sem kor-, sokkal inkább stílusfüggőek. Az ízig-vérig DELACIER nő kiforrott karakterrel, egyedi ízlésvilággal rendelkezik, magabiztos és céltudatos. Ehhez a személyiséghez pedig nem akármilyen kiegészítők dukálnak, az összkép hamis hangoktól mentes, teljes harmóniáját csak akkor érhetjük el, ha minden egyes viselt darabot maradéktalanul a magunkénak érzünk.

 

 

„Tervezőként az időtlen értékteremtést tartom az elsődleges célomnak, így a márka is ezt képviseli” – körvonalazza Dóra a brand által képviselt értékeket. A DELACIER határozott küldetéstudatával és komoly szakmai megalapozottságával mára komoly sikereket ért el, nem példa nélkül valók a nemzetközi együttműködések, külföldről érkező megkeresések sem. Dóra ezeket nagy becsben tartja és különösen büszke a British Vogue-ban való megjelenésre, valamint a kuvaiti, londoni és dubai-i magazinokban való vendégeskedésre is.

Mégis, mikor arról kérdezzük, mi okozza a számára a legnagyobb örömet ebben a szakmában, a legteljesebb természetességgel és magától értetődőséggel válaszolja: “Imádom a tervezési és gyártási folyamatokat is, de legjobban a vásárlóimmal szeretek beszélgetni. Elképesztően inspiráló emberekkel ismerkedtem meg a márka indulása óta, de például az is nagyon jól esik, amikor utcán sétálva valakin meglátok egy DELACIER ékszert vagy táskát. Szerintem az a legnagyobb büszkeség egy tervező számára, amikor azt látja, hogy a termékeit örömmel viselik.”