Amikor egy brand annyira céltudatos, hogy nem ismer kompromisszumot a minőséget illetően, arra mi is nagyon hamar felfigyelünk és tudni akarjuk milyen filozófiával álmodták meg.

Nagy örömünkre a natúrkozmetikumok divatja immár nem divat, hanem életérzés. A legtöbb nőnek, anyának, feleségnek, tudatos vásárlónak fontos lett az, hogy mit ken magára. Nem azért, mert a barátnőjének vagy a kollégáinak is az, hanem azért, mert figyel önmagára, a családjára, a környezetére. Így már nem csak a süteményhez használ teljeskiőrlésű lisztet és tanyasi tojást, hanem a kozmetikumait is lecserélte a kímélő, természetadta, adalékanyagmentes termékekre.

Az SLS, a parabén, a színezék és az illatanyag többé nem fér bele az összetevőlistába. Nem fér bele, mert egy portéka akkor is lehet hatékony, ha hosszú távon nem mérgező, sőt.

 

„Minden negyedik ember szenved valamilyen bőrbetegségtől”

Mondta Illés Virág, a BlueBerry Cosmetics megálmodója. „Ezek az emberek pedig előbb-utóbb kutatni kezdenek és rátalálnak a természetes megoldásokra. Célközönségünk a huszonöt és negyvenöt év közötti hölgyek, akik adnak a megjelenésükre és óvják magukat és családjukat a káros összetevőjű kozmetikumoktól. Érdekes, hogy az utóbbi hónapokban a férfi vásárlóink száma is jelentősen növekedett, úgyhogy azt kell mondanom, ők is egyre jobban odafigyelnek arra, mit használnak.”

A BlueBerry szortimentjében elsősorban tisztálkodási szerek szerepelnek. Tusfürdők, folyékony szappanok, szappanok, dezodorok, samponok és ajakápolók, valamint illóolajok a relaxáláshoz. A befutott termékek mellett sem ülnek a babérjaikon, nemrég vezettek be a piacra egy biosminkmárkát és hamarosan egy japán márka, a YOSO is debütál ionos arctisztítókkal, elektromos, kímélő szempillagöndörítővel és táskába dobható trimmelővel a BlueBerry üzletben és webshopban.

Amikor Virág bemutatta nekünk a ZAO márkát, egyből felcsillant a szemünk. A kínálat több, mint kétszázötven darab Bio és Eccocert minősítéssel ellátott termékből áll. Ami különösen szimpatikus a gyönyörű színek mellett, hogy a csomagolás környezettudatos bambusz, és ha ez még nem lenne elég, újratölthetőek is. Hogy valóban újra tudjuk hasznosítani a bambusz tokokat, egy pamut tasak is jár hozzájuk, ami nem csak praktikus egy táskában landoló terméknél, hanem különleges és szép is. Mindenki meg fogja kérdezni, hogy mi az a kezedben.

kepatmeretezes_hu_12991045_768312926602605_4286766460755923510_n(1)

„A ZAO termékekben egyébként a tartósítást mikronizált ezüst porral oldották meg és mivel ez az anyag antiszeptikus, így az érzékeny bőrűek, sőt atópiás bőrűek is használhatják. A sminkekbenmég bambuszból kivont kovasav is van, ami által még ápolják is a bőrt.” – folytatta Virág.

 

A vásárlók hűsége a legjobb visszajelzés

Virágék megleptek bennünket egy kedves csomaggal is, így személyesen is megismertük a márkát. Az SLS mentes folyékonyszappan az iroda mosdójában kapott helyet. Először érezzük azt, hogy nem szükséges minden kézmosás után azonnal krémeznünk, mert a szappan kíméletesen tisztít, de nem szárít. A fahéjas és borsmentás ajakápolókban sem kellett csalódnunk, kellemesen bizsergetnek és még az allergiás időszakban kidörzsölt orrot és ajkakat is karban tartották. Az illóolajok még a legborongósabb reggeleken is egyből jó hangulatot varázsolnak a munkakörnyezetben. A reggeli meetingeket azzal kezdjük, hogy komoly érvelésekkel alátámasztva vitatjuk meg, ma a grapefruit, a geránium, vagy a levendula legyen a befutó. A krémdezodor pedig nem csak a mi szívünkbe lopta be magát az első használat után.

kepatmeretezes_hu_index

„A webáruházban és a boltban is a legnépszerűbb egyértelműen a tavaly nyáron megjelent krémdezodor. Aki kipróbálja, nem válik meg tőle, mert egyszerűen működik. Jó teszt volt a tavaly nyári induláskor a kitartó negyven fok. Vannak, akik csak azért szaladnak be a boltba, mert azonnal kell nekik, nem várnak a kiszállításra.

A második legnépszerűbb a Balzsamos Szuhar tusfürdőnk, amit ekcémás bőrre visznek, és a kecsketejes szappan, amit szintén problémás bőrre választanak. A többi folyékony szappan és tusfürdő is nagyon népszerű, mert ezek tulajdonképpen a natúr szappanok folyékony változatai.

A ZAO sminkek még nagyon újak, ezeket inkább a boltban vásárolják, főleg a keddi napokon, amikor a sminkesünk is rendelkezésre áll és tanácsaival segíti az érdeklődőket.” – mesélt Virág, amikor a legnépszerűbb termékekről kérdeztük.

_NIK8593

Még az elején említettük, hogy az ilyen karakán márkák esetében mindig érdekel minket a motiváció és a filozófia, hiszen van mit tanulni tőlük.

„A termékeinknél legfontosabb a minőség. Vásárlóink tudják, hogy a Blueberry nem csak natúr, kézműves készítményeket jelent, hanem, hogy ezekhez gondosan válogatott alapanyagokat használunk. Szerintünk csak minőségi nyersanyagokból lehet minőségi terméket összeállítani. Beszállítóink gyakran megemlítik, hogy bizony ezeket az olajokat más gyártó nem vásárolja, a legtöbben az olcsóbb lehetőségeket választják. Mi viszont nem engedünk a prémium minőségből és ezt bizony a vásárlók is észreveszik, hűségükkel meghálálják és nekünk ez a legfontosabb.”

 

(X)

 

(szöveg: Hangai Lilla, képek: Blueberry Facebook)

Kapcsolódó bejegyzések