Ha szállodát választunk, körültekintően kell eljárnunk, hiszen rengeteg feltételnek kell megfelelnie, főleg, ha sokat utazunk, vagy az üzleti életben tevékenykedve is a maximumot szeretnénk kihozni egy szállodában eltöltött időből. Nem kell messzire mennünk, ha ezeknek a feltételeknek megfelelő szálláshelyet keresünk.

Olyan szerencsés helyzetben vagyunk, hogy itthon már nem feltétlenül kell rábíznunk magunkat a szállodák egyéni minősítési rendszerére. Ha választani szeretnénk a Hotelcsillagok oldalán egységes szempontok és besorolás alapján tudunk dönteni, hogy melyik lesz a legideálisabb választás számunkra. Ez a rendszer pedig ez Európai Unión belül tizenhat országban elfogadott. Ez pedig nem csak a te dolgodat, de a szállodáét is megkönnyíti, ugyanis így tudják jelezni feléd, hogy a meglévő szolgáltatások közül mi az általad is elvárható minőség. Így pedig nincs félreértés.

De térjünk is vissza az üzleti életre. Nem nehéz itthon jó szállodát találni, olyat, ami tökéletesen megfelel az igényeknek, még akkor sem, ha az üzleti világban telnek a mindennapjaink; csak tudnunk kell, hol keressük. Orbán Gyöngyivel az Airport Hotel sales managerével beszélgettünk.

kepatmeretezes_hu_FHL_0078

Rövid idő alatt bizonyítják a profizmusukat

„A szálloda 2008-as megnyitása előtt a funkció mellett meg kellett határozni azt a missziót, üzenetet, amelyet a vendégek és a magyar turizmus felé sugallni szeretnének, ezáltal is erősítve a Magyarországról kialakult pozitív képet. Célunk, mint az első nagyobb kapacitással rendelkező repülőtéri szálloda pozíciónk hosszú távú megtartása, amely túlmutat a földrajzi elhelyezkedésen. Értjük ezt úgy, hogy nem csak közelségben szeretnénk az elsők lenni, hanem a komplex minőséggel is ki akarunk emelkedni a hasonló profilú és szolgáltatásokat nyújtó szálláshelyek közül. Küldetésünk, hogy vendégeink számára elérhető áron, átlagon felüli színvonalat nyújtsunk kifejezetten a business szegmens igényeit figyelembe véve. Ennek jegyében született meg mottónk is: „A földön járó business class!”.

kepatmeretezes_hu_070AirportHotel

Mindemellett a szálloda fő különlegessége a kiemelkedő elhelyezkedés. Az M0-s körgyűrű, a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér, illetve a főváros közelsége meghatározó tényező. Egyediségként említeném meg a szállodához tartozó mintegy hatszáz férőhelyes VIP Parkolót, mely a parkoltatás mellett ingyenes repülőtéri transzfert is kínál.” – mesélt Gyöngyi.

A szállodában száztíz négy csillagos, superior kategóriájú, Hotelcsillagok által minősített és elismert szoba kap helyet. A mi szívünket a I. kategóriájú, non stop étterem dobogtatta meg a leginkább, hiszen így bármikor érkeznek a partnereid vagy te repülővel, sosem kell külön felkutatni egy éjjel-nappal nyitva tartó éttermet. Még ennél is tovább mentek. A szobaszerviz a nap huszonnégy órájában igénybe vehető, de a reggelit is elköltheted akár már hajnali négytől, ha korán indul a gép.

kepatmeretezes_hu_039AirportHotel

Ezen felül a céges vendégekre is ugyan olyan jó szívvel gondoltak. Tartozik a szállodához egy négy részre osztható, klimatizált nagyterem, amelynek százötven fős a kapacitása. Illetve két kisebb tárgyalóterem is a rendelkezésre áll, amely alkalmas alacsonyabb létszámú megbeszélések, meetingek, tréningek megtartására. A céges vendégeknek teljes körű konferenciaszervezést is biztosítanak, hogy semmi egyéb dolguk ne legyen, mint kiélvezni a helyszín adta lehetőségeket.

A pihenésről sem feledkeztek meg, hiszen nem lehet mindig dolgozni. A szállodában térítésmentesen igénybe vehető egy kisebb wellness részleg is a munkában vagy utazásban megfáradt tagok felfrissítésére.

A hotel számára különösen nagy kihívás, hogy rövid idő alatt bizonyítsák a profizmusukat, hiszen jellegéből adódóan a vendégek átlagosan két-három éjszakát töltenek itt el. Gyöngyiék különösen büszkék rá, hogy a visszajelzések alapján ez sikerül is. A szép és elképesztően tiszta, gondozott környezet mellett a megszálló vendégek általában az ott dolgozó személyzet rátermettségét, kedvességét és hozzáértését szokták dicsérni. Ezzel mi is maximálisan egyet értünk, a mi tapasztalataink is ezt támasztották alá.

kepatmeretezes_hu_124AirportHotel

A Hotelcsillagok fényesebben ragyog

Mi hiánypótló szolgáltatásnak tartjuk, de arra is kíváncsiak voltunk, hogy Gyöngyiék miért döntöttek a programhoz való csatlakozás mellett.

„Fontosnak tartjuk, hogy a vendég még a foglalás előtt tisztában legyen azzal, hogy mi az elvárható minőség, melyet megkaphat. Mivel nagyon közel vagyunk a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtérhez, ezért különösen fontos, hogy vendégeink korrekt képet és magas minőséget kapjanak, mert sok esetben szállodánk szolgáltatásait veszik legelőször igénybe magyarországi útjuk során. Emiatt még nagyobb a felelősségünk, mert mi alapozzuk meg az országról alkotott képet.

Számunkra a vendégelismerések mellett nagyon fontos a turizmus szakma prominens szervezetinek pozitív véleménye is. Úgy gondoljuk, hogy a Hotelcsillagok is ilyen irányú pozitív megerősítés arra, hogy szakmailag jól végezzük dolgunkat.  Büszkék vagyunk arra, hogy a négy csillagos superior kategóriát már 2011-ben kiérdemelte az Airport Hotel, melyet 2015-ben sikeresen meg is újítottunk.”