Pödör Krisztina mert lépni. Közel tizenöt évig dolgozott multinacionális cégeknél, ám elérkezett az idő, amikor úgy érezte, valami saját, igazán önazonos dolgot szeretne létrehozni. A körülmények és a tudatos attitűd adott volt, bátorságot merített és létrehozta a Pödör márkát. Arról, ő hogyan értelmezi a sikert, beszél a II. Womanity Fesztivál Sikeres nők kerekasztal beszélgetésén is.

WOMANITY: Amikor megálmodtad a Pödör márkát milyen cél lebegett a szemed előtt? Mi inspirált?

PÖDÖR KRISZTINA: Közel tizenöt évig dolgoztam multinacionális cégeknél. Voltam területi képviselő, sales supervisor és key account manager is. Ennyi idő elég volt ahhoz, hogy kitanulhassam az értékesítés fortélyait. Eleinte a párommal a konkrét célunk az volt, hogy létrehozzunk valami közöset, valami sajátot, ami önazonos. Olyat, amit szívből jövő szeretettel csinálhatunk, ami az egészséggel, a minőséggel és a gasztronómiával is párosul.  Mindez persze nem volt véletlen, hiszen a párom családja több mint száz éve, négy generáció óta készít hidegen sajtolt olajokat Ausztriában, kimagasló szakértelemmel, becsülettel. Így adott volt az ötlet és lehetőség, hogy létrehozzunk egy saját márkát a hidegen sajtolt olaj szegmensben, amely aztán a legmagasabb minőséget képviseli, nemcsak itthon, hanem világszerte is. Akkor még csak egy álom volt, hogy egyszer majd mindebből egy márka születik, mely a saját nevem védjegye lesz.

 

WOMANITY: Mi volt eddig a legpozitívabb tapasztalat, amit nőként átéltél az üzleti életben?

PÖDÖR KRISZTINA: Az egyik legpozitívabb visszajelzés, amire emlékszem, az a pillanat volt, amikor annak a cégnek a vezérigazgatója, ahol korábban dolgoztam, személyesen is gratulált a Pödör-höz, a minőséghez, a marketinghez, és a sikeres eredményekhez.

 

WOMANITY: A saját értelmezésedben hogyan definiálod a sikert? Mikor érzed azt, hogy sikeres vagy és az is sikeres, amit létrehoztál?

PÖDÖR KRISZTINA: Az egyik ilyen emlékezetes alkalom idén februárban volt, amikor ott álltam a saját rendezvényünkön (Pödör Black Table Fashion Dinner) a vörös szőnyegen, Budapest egyik öt csillagos luxus szállodájában, a világ egyik legjobb, három Michelin-csillagos séfjével, Thomas Bühner-rel, a leghíresebb magyar dizájnerek, valamint a német, a szlovák, a japán és az amerikai disztribútoraink társaságában. Ez volt az a pillanat, amikor úgy éreztem, hogy a kitartó munka tényleg meghozta gyümölcsét.

A másik legfontosabb visszaigazolás arra, hogy amit és ahogy csinálunk az jó, ha bemegyek egy üzletbe és felismer, majd odajön hozzám, egy elégedett Pödör vásárló, gratulál, dicsér, s elmondja a tapasztalatait a termékekkel kapcsolatban. Ez egy másik fajta öröm, ami talán nekem még fontosabb is. Hiszen ez mindennek az alapja, ez lelkesít és ez ad erőt a további célokhoz.

 11107173_834202263314807_2321749755844918509_n (1)

WOMANITY: Mit gondolsz, mi a Pödör márka sikerének a titka?

PÖDÖR KRISZTINA: A legjobb, az a kifogástalan és megbízható, konstans minőség és szolgáltatás.

A konzekvens munkaalázat, az alkotás igénye, és a kitartás. Ezek nélkül nincs siker, hiszen ezek a legfontosabbak ahhoz, hogy mindig tovább tudjunk lépni, fejlődni. Az első a vevő és a partnereink elégedettsége. Ezt pedig a legjobb szolgáltatás nyújtásával érhetjük el. A mai napig személyesen tartom a kapcsolatot a partnerekkel. Érzik, hogy igazán fontosak nekünk és hogy a szolgáltatásaink a sikeres és szoros együttműködésre épülnek.

 

WOMANITY: Miért vállaltad el a Womanity Fesztiválon a Sikeres nők kerekasztal beszélgetést?

PÖDÖR KRISZTINA: Az első, 2015-ben megrendezett Womanity Fesztiválra én is kilátogattam és nagyon tetszett. Szívesen megyek és osztom meg saját tapasztalataim idén, biztosan sok olyan nő is ellátogat majd, akik még az út elején van, akiket még bátorítani és inspirálni kell egy saját álom megvalósításához.

 

Gyere el te is az ország legnagyobb női fesztiváljára!

Találkozz 120 kiállítóval, 30 előadóval, tanulj, inspirálódj, kapcsolódj ki!

oriasplakatkicsi

 

 

 

(szöveg: Hangai Lilla)