A Symbol Budapest helyszínén megtartottuk a II. Womanity Fesztivál sajtótájékoztatóját Czagány Alexandra főszervező, Juhász Anna magyar irodalmár, Tonk Emil a Magyar Marketing Szövetség egyik alapítója és ügyvezető alelnöke, valamint Beke Zsuzsa, a Richter Gedeon Nyrt. kormányzati kapcsolatok és PR vezetőjének részvételével.

 

A  tavalyi nagy sikerre való tekintettel a Womanity Magazin 2016. május 15-én  több mint 3500 m²-en mutatja be a leginkább kipróbálásra ajánlott 120 női-családi márkát Budapesten a Millenáris Park „B” épületében. Az egyedülálló fesztivál a Womanity Media & Events kiemelkedő eseménye, melyen a médiadíjas koncepció szerint a magazinoldalon bemutatott termékek, szolgáltatások és témák “életre kelnek”. Interaktív élménystandok, workshopok, business szektor, „férfimegőrző”, interaktív baba-mama szoba és nagyszínpadi programok, előadások várják az érdeklődőket.

 WOMANITY Fesztivál a nőket ünnepeli. Elkötelezett célja, hogy inspirálja, felvidítsa, megerősítse a nőket. A fesztivál „A Magazin Életre Kel!” koncepciónak megfelelően, rengeteg női és családi érdeklődésre számot tartó lehetőséget kínál. Az esemény célja, hogy szektoronként a leginkább kipróbálásra ajánlott márkákat mutassa meg a közönségnek és segítsen eligazodni a szolgáltatás- és termékáradatban. A fesztivál szerethetőségét és színvonalát bizonyítja, hogy számos elismert és példaértékű sportoló, kutató, író, médiaszemélyiség adta nevét a programhoz.

A fesztivál partnere a Richter Gedeon Nyrt. „Richter a Nőkért” programja, amely évek óta szívügyének tekinti a nők segítését. Igyekeznek a legtöbb nő számára valami igazán fontosat nyújtani: önbecsülést, saját maguk, nőiségük értékelését, valamint a különlegesség elismerését minden életkorban.

Az esemény háziasszonya Jaksity Kata műsorvezető, aki háromgyermekes családanyaként rendszeresen blogol, és időről-időre kiáll egyes nőjogi kérdések mellett. 

A fesztivál programjainak fókuszában természetesen A NŐ áll. Jelen lesznek a magazin által ajánlott márkák az ország minden részéről kedvezményekkel, interaktív standokkal, business szektorral, amelyek mellett a legújabb trendek és még több díjmentes szolgáltatás várja az érdeklődőket. A képzések, workshopok, mini kurzusok során, különféle területeken gazdagodhatnak új ismeretekkel a résztvevők. Üzleti kapcsolatépítésre is lesz lehetőség a Rapid Business szolgáltatáson keresztül.

A gyermekkel érkezőket egy interaktív baba-mama szobával várjuk. A férfiak kényelmét pedig egy „férfimegőrző” szolgálja. Az első 1500 látogató egy értékes Welcome-csomagot kap ajándékba.

oriasplakatkicsi

A fesztivál színpadán:

 Pálfi Éva, Végvári Tibor, Sterczer Hilda, Juhász Anna, Vass Virág, Tonk Emil, Vámos Miklós, Dr. Kádár Annamária, Bán Teodóra, Kriston Andrea, Katus Attila

Kerekasztal beszélgetéseink során olyan témákat vitatnak meg meghívottaink, amelyek a 21. században gyakori beszédtémák a nők és a társadalom körében. Az egyik résztvevői olyan anyák, akik a gyermeknevelés mellett a karrierjükről sem feledkeztek meg és a család mellett a munkájukban is kiteljesednek. S mégis hogyan egyeztethető össze a kettő? Erről mesélnek vendégeink: Dr. Dobó Ágnes, az IgazAnya blog írója, Lipcsei Betta, műsorvezető, Marton Adrienn privátséf és ételstylist, valamint HeitnerOrsolya műsorvezető.

Másik kerekasztal-témánk a „sikeres nő” fogalmát járja körbe, ahol magas beosztásban, komoly felelősség mellett dolgozó hölgyek mesélnek a sikerükhöz vezető útjukról, az ezzel járó pozitív és negatív hatásokról. Vendégeink: Niszkács Annaa Gerbeaud Gasztronómia Kft. értékesítési és marketing igazgatója, Beke Zsuzsa, aRichter Gedeon Nyrt. kormányzati kapcsolatok és PR vezetője,Kiss Katalin a Kérastase (CZ/HU/SK) márkaigazgatója illetve Pödör Krisztina, Pödör Kft. ügyvezetője.

 

RÉSZLETES PROGRAM, KEDVEZMÉNYES ELŐVÉTELES JEGYVÁSÁRLÁS: WWW.WOMANITYFESZTIVAL.HU