A Womanity -A Magazin Életre Kel a természetes és sokoldalú nőiségünk megmutatásának, tesztelésének jegyében született. Czagány Alexandra újságíró három évvel ezelőtt indította el az élő magazin koncepcióját, vagyis a Womanity magazin cikkeinek élő eseményeken való bemutatását. A fesztivál azóta hazánk egyik meghatározó női eseményévé vált, ahol a fontos női témák mellett, közel 80 top márka termékeit és szolgáltatásait próbálhatják ki a látogatók élőben. A magazin úttörő koncepciójáért Zsigmond Márta Médiadíj- különdíjat kapott.
Az első élő magazin fesztiváljai az ország leginteraktívabb női eseményei, melyek minden rendezvényen más téma köré épülnek. A Womanity Magazin különlegessége, hogy a magazinreklámokban bemutatott márkák a magazinnal kéz a kézben járó eseményeken elevenednek meg.
Czagány Alexandra és Szalma Ferenc főszervezők szerint fontos, hogy a figyelemreméltó, kis manufaktúrákat, vagy éppen országosan és világszerte ismert brandeket személyes közelsége hozzák a magazinolvasókkal.
A koncepció célja, hogy közvetlenebb, hitelesebb csatornát hozzon létre a magazinolvasó nők és magazinreklámokon keresztül hirdető márkák között. Ezzel együtt minőségi, színvonalas kikapcsolódást nyújtson a magyar nőknek.
Az eddigi rendezvényeken közel 400 márka és 6000 olvasó találkozott.
Médiamegjelenések között:
Ridikül
TV2
ClassFm
FIX TV
Nők Lapja Café
Esti Hírlap: http://www.estihirlap.hu/eletmod/2014/09/26/a-virtualis-womanity—a-megelevenedo-magazin
Ridikül Magazin: http://ridikulmagazin.hu/musor-mi-kell-a-nonek-a-noi-siker-lelektana.htm
ArtNews: http://artnews.hu/2016/04/20/ilyen-volt-ii-womanity-fesztival-sajtotajekoztatoja/
Pesti Nő: http://www.pestino.hu/1850-Pesti_no_a_Womanity_Fesztivalon_avagy_milyenek_vagyunk_mi_pesti_nok?
Style Magazin: http://www.stylemagazin.hu/hir/Te-ki-vagy-Keresd-meg-a-valaszt-az-orszag-meghatarozo-noi-fesztivaljan/16161/stylenews/rendezvenyek
Blans.hu: http://blans.hu/cikkek/a-varos/szorakozas/ii–womanity-fesztival