Fesztiválról fesztiválra egyre több látogató éli át a sajátos és utánozhatatlan élményt, amikor  a magazin életre kel, a reklámok pedig kilépnek a megszokott keretek közül és személyes tapasztalatokon keresztül, kézzelfogható közelségbe kerülnek. Ez az élmény azonban nemcsak a fesztivál látogatói számára jelent új és izgalmas tapasztalatot – a bemutatkozó márkák éppúgy egy úttörő vállalkozás részesei. A PANDHY’S immár visszatérő partnerünk ezen az úton.

 

A CosMed Kft. a PANDHY’S márka megalkotása óta a professzionális réteget, azaz a kozmetikus szakmát célozta meg elsősorban a depilációs cukorpasztával, illetve a kezelés során használható elő- és utóápoló termékekkel. Az évek során ez a depilációs eljárás rendkívül nagy népszerűségre tett szert, a márka pedig SPA és dekorkozmetikai vonallal bővítette termékpalettáját – 2017-re elkerülhetetlenné vált, hogy a PANDHY’S™ végre a nagyközönség elé lépjen. A bemutatkozás időpontja nem, csupán a mikéntje volt kérdés. Első benyomást pedig, tudjuk jól, csak egyszer lehet tenni, korántsem volt tehát tét nélkül való, hogy miként lép színre és pozicionálja magát a márka.

 

„Ezért is tartottuk a Womanity Fesztivált remek alkalomnak, melynek keretei között minden hölgy személyesen és ingyenesen ki tudja próbálni ezt a depilációs eljárást, hogy saját maga alkothasson véleményt. Ehhez személyesen a PANDHY’S™ nemzetközi oktatói járultak hozzá, így a látogatók egy kozmetikai szalonnak berendezett helyszínen, masszázságyakon tapasztalhatták meg ezt a látványos és csodálatos eljárást” – magyarázza Solymosi Dániel a márka képviseletében.

 

Az innovatív felfogásban fogant márkabemutatkozás végül nagy sikerrel zárult. Noha a szolgáltatás jellegéből kifolyólag egy fesztiválszereplés első pillantásra kimondottan meglepő és szokatlan ötletnek tűnt, a PANDHY’S™ kihelyezett “miniszalonja” körül az egész nap folyamán rendkívül nagy volt az érdeklődés.

 

Solymosi Dániel elmondása alapján a fesztivál alatt sok látogató helyben bejelentkezett a referencia szalonba, a résztvevő magánszemélyeken kívül azonban számos kozmetikus is ellátogatott a rendezvényre, akiknek már régóta a szakmai érdeklődésük fókuszában állt a cukorpasztás szőrtelenítési eljárás, itt pedig végre alkalmuk nyílt egy professzionális platformon is megismerni a PANDHY’S™ kínálatát. Ezt a koncepciót kívánják követni az őszi fesztiválon is, ahol a vendégek számára biztosított tesztelési lehetőségeken kívül egy rögtönzött szakmai fórumot is tartanának előzetesen meghívott budapesti szalonok és más partnerek közreműködésével. Azzal kapcsolatban, hogy kinek ajánlják a részvételt, Solymosi Dániel szavai nem hagynak kétséget:

“Mindenkinek – igen, a férfiaknak is – ajánljuk a részvételt, ha szeretnék megismerni, és ami a legfontosabb: megtapasztalni a résztvevő, egytől-egyig ismert és minőségi márkák újdonságait, valamint a különböző előadásokon elmerülni a legújabb trendekben.”