Létezik egy magyar brand, melynek nem csak a terméke és szolgáltatása, hanem közösségépítő ereje is legendás. De mitől működik ennyire jól? Ha a LifeT!LT a téma, ez a kérdés szinte biztos, hogy mindig megáll a levegőben és ott lebeg az asztal felett. 

A Womanity Fesztiválokon igyekszünk egészen kivételes márkákat bemutatni. De előbb tisztázzuk, egyáltalán mitől jó egy márka? Erre a kérdésre például vannak egyetemesen elfogadott válaszok is, a szubjektív vélemények mellett: attól jó, ha megkülönböztethető, minőségi, hiteles és nem csak beszél, reklámoz, vadul marketingezik, hanem értékelhető produktumokat hagy maga után.

Vannak brandek, melyek leginkább a meggyőző és giganagy reklámkampányaiknak köszönhetik a vásárlóikat, de ez még önmagában nem jelent vásárlói bizalmat. Shakespeare úgy mondta ezt, hogy “tett tüzére jeget fú a szó”. A LifeT!LT-nél viszont az a helyzet, hogy a tett tüzét nagyon is táplálják a szavak. Azok a szavak, amelyek az alapító, Balogh Tamás egyszerű, ösztönös kommunikációjával gyakorlatilag teljes mértékben kiegészítik és felemelik a brand minőségi szolgáltatását. 

 

 

Egy ember

Persze, hogy a LifeT!LT mögött is áll egy ütőképes szakmai csapat, de tény, hogy a márka esszenciája maga az alapító, akit egy lány visszaszerzése inspirált, amikor elindította a vállalkozást 2013-ban. Tamás szerint a nőknek őszinteségre van szükségük, ezért nem nagyon keresgéli a szavakat, ha valamit mondani akar nekik a platformjaikon keresztül.

Nekünk ez szimpatikus. Tudjátok miért? Mert a közösségi oldalakon mutatott tökéletes életünk egyre inkább eltér attól az élettől, amit valójában élünk. Egyre jobban rejtegetjük azt, kik vagyunk valójában azáltal, hogy csak a boldog pillanatokat mutatjuk meg az életünkből egymásnak. Ez pedig egy olyan önmagába visszatérő kör, aminek hatására többször támadhat olyan érzésünk, hogy csak a mi életünkben merülnek fel kisebb-nagyobb mélypontok, mindenki más boldog. Ebben az eltorzult “másik világban” őszinteségre van a legnagyobb szükség és úgy látszik, ezt több tízezren gondolják még így rajtunk kívül. Akkor is, ha az őszinteség olykor provokatív, esendő vagy túlságosan szabad szellemű kommunikációban nyilvánul meg. 

 

 

LifeT!LT Étterem a III. Womanity Fesztiválon

Március 4-én, a Várkert Bazárban a LifeT!LT FOOD 40 négyzetméteres, kivételes szektorba települ ki a III. Womanity Fesztiválra. Miért ajánljuk őket? A cég az ételeikhez felhasznált nyersanyagok közül 95%-ban magyar beszállítók, magyar termékeit használják a főzés során.  Minden új ételt próba gyártanak és addig finomítanak, míg el nem érik a lehető legjobb minőséget. Rengeteg munka után sikerült úgy kialakítani az ételeiket, hogy ne legyen benne fehér liszt, cukor, nátrium glutamát és egyéb olyan összetevő, amely tartalmaz tartósító és emulgálószert, stabilizátort. Nem használnak tejet, csak rizs, illetve mandulatejet. Nincs ételízesítő, de van helyette gluténmentes tiszta, szárított fűszer. Nincs ipari páclé, de van helyette saját fejlesztésű fűszerkeverék. Minden étel élettani értékét saját maguk számolják /kórházak és dietetikusok által használt program segítségével/ és ha az értékek túl magasak, akkor újra elkészítik az ételt egészen addig, amíg nem lesznek tökéletesek az értékei.

 

A LifeT!LT Food levesei és főételei cook and chill technológiával készülnek. Ennek lényege, hogy minden ételt frissen, 63 fok felett zárnak légmentesen vákuum segítségével dobozba és rögtön lehűtik 0-5 fok közé, úgynevezett sokkolásos technológiával. Az étel nem fagy meg és 90 perc alatt éri el ezt a hőmérsékletet. Ezzel a módszerrel minden fajta tartósítási eljárás nélkül 5 napig eltartható az étel a csomagolástól számítva. További előnye, hogy 100% -ban szennyeződésmentes, ellentétben a “pattintós” dobozzal szemben, ahol szennyeződhet az étel a szállítás során. Az általuk használt doboz 100%-ban újrahasznosított, nem tartalmaz színező anyagot, így környezetbarát. Nagy hangsúlyt fektetnek a környezetbarát technológiára és próbálják a lehető legkevesebb maradék és ételhulladék felhasználásával készíteni ételeiket. Ezért is lehet csak két napra előre rendelni, hogy ne gyártsanak feleslegesen több ételt.

Kóstold meg a LifeT!LT ételeit, ismerkedj meg közelebbről Balogh Tamással, a márka filozófiájával, edzésprogramjaival és kiegészítőivel a III. Womanity Fesztiválon!