Az üdülés és pihenés megtervezése bizony kellő precizitást igényel, ugyanis nem mindegy hol töltöd el az értékes idődet és mire költöd a spórolt pénzedet. Itthon nagyon sok, nagyon jó wellness szálloda van már, amelyek nemzetközi színvonalúak, de ez nem mindig jelenti azt, hogy a te egyéni igényeidnek is megfelelnek. Segítünk eligazodni a kínálatban!

Mindig szorgalmazzuk az itthoni helyek látogatását, hiszen a saját országunk ismerete szerves része az általános műveltségnek. Ha ezt még össze tudjuk kötni a kellemes pihenéssel is, akkor nyert ügyünk van. Amikor azonban a bő kínálaton kell kiigazodnunk, nincs olyan könnyű dolgunk. A szállodák eddig önálló minősítési rendszerrel dolgoztak, így nem volt egy átfogó felület, ahol hiteles forrásból tájékozódhattunk volna a szolgáltatások és a szálláshely minőségéről.

Erre is megszületett a megoldás a Hotelcsillagok formájában. Európa tizenhat országában elfogadott rendszer alapján a szállodákat egy profi stáb vizsgálja, majd minősíti. Ez pedig nem csak neked, hanem a hoteleknek is nagy könnyebbség, ugyanis világosan látható, hogy a szolgáltatások színvonalát illetően mire számíthatsz.

kepatmeretezes_hu_Untitled_Panorama2

Fürdőzz Visegrád természeti kincsében

„A Thermal Hotel Visegrád egyik különlegessége, hogy a szálloda mellett közvetlenül tör felszínre Visegrád egyik természeti kincse, az 1300 m mélyről jövő, 39 °C-os ásványvíz minőségű forrás. Ez az értékes gyógyhatású víz táplálja a hotel wellness központját.

Emellett büszkék vagyunk arra, hogy meg tudtuk teremteni az egyensúlyt a wellness pihenésre vágyó, a családos vagy a konferenciára érkező vendégek között. Szállodánk széleskörű szolgáltatásainak köszönhetően mindhárom célcsoport megtalálja a számára legmegfelelőbb lehetőségeket. Célunk a jövőben is az, hogy szolgáltatásainkat folyamatosan magas színvonalon tartsuk.

kepatmeretezes_hu__MG_0507r

A szállodánkba érkező vendégek részére alapszolgáltatásként a szállást, a félpanziós ellátást és a wellness részlegünk (külső és belső élményfürdő, termál medencék, gyermek medence, kültéri úszómedence, Acapulco nyári strandmedence napozó terasszal, tepidárium, finn szaunák, gőz kabinok, aroma kamra) használatát biztosítjuk. Ezen kívül térítésmentes a parkolás, a vasaló szoba használata, a fürdőköntös használata, a Visi Mókus játszóház és az X-box Kinect sarok. Továbbá a szálloda egész területén ingyenes a WIFI.

Mindezek mellett térítés ellenében különféle wellness szolgáltatásokat (hagyományos és alternatív masszázsok, kezelések) vehetnek igénybe a vendégeink, a szépségszalonunkban kozmetika, fodrászat, pedikűr, manikűr, Flabélos, szolárium várja a szépülni vágyókat. Több olyan szolgáltatásunk is van, melyek nem minden szállodában találhatók meg, ezek a Só-szoba, az AlfaSzféra, a Holt-tengeri lebegő kabin és a Privát Spa.

kepatmeretezes_hu__MG_9851

kepatmeretezes_hu__MG_0306

A környezetet tekintve a szálloda épülete a Dunához közel, a Pilisi Parkerdő lábánál, közvetlenül az erdő szélén helyezkedik el. A szobákból páratlan kilátás nyílik a Dunakanyarra, a Pilis- és a Visegrádi-hegységre és a Fellegvárra.” – mesélt Nagy-Bándli Zsófia a Thermal Hotel Visegrád értékesítési igazgatója.

Feszülten figyeltünk Zsófia mondanivalójára és közben el is képzeltük, hogy hamarosan mindent szó szerint a saját bőrünkön tapasztaljunk. Olyan nagyvonalú volt az igazgatóság, hogy a hiteles, személyes vélemény érdekében eltölthettünk két napot és egy éjszakát a hotelben.

Ami először megfogott bennünket az a közvetlen és hihetetlenül kedves kiszolgálás. Ezt tapasztaltuk a recepciós pultnál és az étteremben is. Az volt az érzésünk, hogy ezek az emberek valóban szeretnek itt dolgozni és szívvel-lélekkel végzik a munkájukat. Az enteriőr nagyon kellemes, letisztult és elegáns, makulátlanul tiszta. A szobák pedig valóban elképesztően gyönyörű kilátással rendelkeznek.

kepatmeretezes_hu_Parkra_nezo_ketagyas_szoba

A wellness részlegben nem győztünk mindent kipróbálni és bármennyire is jó lett volna picit kötözködni, nem találtunk hibát semmiben és még az idő is ragyogó volt az ott tartózkodásunk alatt. A szálloda konyháját külön ki szeretnénk emelni, mert fantasztikus svédasztalos reggelit és vacsorát költhettünk el. Rendkívül ízletesek és változatosak voltak az ételek, a fokhagymás naphalra azóta is könnyes szemmel gondolunk vissza.

kepatmeretezes_hu_Boseges_bufe_kinalat

Ahogy megérkeztünk, egyből az a benyomásunk támadt, hogy családosoknak ez egy mini paradicsom lehet, ráadásul a recepciós pultnál azonnal megütötte a szemünket a KidsOasis családbarát szálláshely minősítés is.

„A családosok részére kényelmes elhelyezést tudunk biztosítani egybenyitható, családi szobáinkban, vagy apartmanjainkban. Sok gyermek esetén, a vacsoráknál a gyermekeknek külön gyermek büfével készülünk, a legkisebbek részére kérésre bébiételt biztosítunk. A speciális étrendet igénylő vendégekre is kiemelt figyelmet fordítunk.

Visi Mókus játszóházunkban állandó programokat kínálunk a gyermekek részére, animátoraink különféle kézműves és sport programokkal várják a kicsiket és nagyokat egyaránt. Szállodánk kabala állata Visi Mókus is aktív szereplője a nyári programoknak. Esténként mini disco, bábszínház, élőállat bemutató, interaktív zenés műsorok szórakoztatják a gyermekeket.

A környéken számos kirándulási és kikapcsolódási lehetőség van a családosok részére, ilyenek például közvetlenül a szállodával szemben található gokart és kalandpark, a Fekete-hegyen lévő bob pálya, vagy akár a Királyi Palota szomszédságában található történelmi játszótér.” – folytatta Zsófia.

kepatmeretezes_hu__MG_7848r

Felvállalják a nemzetközi elvárásoknak való megfelelést

A Hotelcsillagok minősítés nem pusztán egy jól csengő fogalom a szállodák között. Az ellenőrök kétszázhetven kritériumot vizsgálnak, amelyek mind a termékekre, mind a szolgáltatásokra is vonatkoznak. A Thermal Hotel Visegrád a négycsillag superior minősítést használta eddig, amelyet a Hotelcsillagok rendszere megerősített. Elmondta Zsófia, hogy többek között azért is döntöttek a csatlakozás mellett, mert rengeteg kutatás bizonyítja, hogy a nemzetközi és a hazai szállóvendégek tudatossága folyamatosan növekszik, hajlandóak vagyunk többet fizetni a jobb minőségért. Így a Thermal Hotel Visegrád az árak csökkentése helyett, a magasabb színvonal biztosítását tűzte ki célul.

kepatmeretezes_hu_Kilatas_szobabol

„Többek között az is szempont volt a csatlakozásnál, hogy aHotelcsillagok Nemzeti Szálloda Védjegy a szállodák sokszínűségének útvesztőjében objektív segítséget nyújt a biztonságos választáshoz nemzetközileg egységes kritérium rendszer alapján. Ezáltal az előzetes vendégelvárások és a valós tapasztalatok teljes összhangba kerülhetnek. Kifejezetten előnyösazon szállodák számára, akik, mint a Thermal Hotel Visegrád, nem tartoznak nagy nemzetközi szállodaláncok kötelékébe, de felvállalják a nemzetközi elvárásoknak való megfelelést.Ugyanakkor a szállodavezetésének is objektív visszajelzést biztosít a minősítési rendszerés megmutatja, hogy mely területekre kell még nagyobb figyelmet fordítani.” – fejezte be Zsófia.